februar 12, 2013

Vessken "Lilly" / Purse "Lilly"

I det nyeste bladet myQuilt nr. 01/2013 er det et flott mønster på en vesken "Lilly".
Jeg laget min i røde kraftige møbelstoffer og et stykke med gardinstoff som jeg 
fikk i min adventskalender dette året..
En kalendergave som jeg fra søte søte Toja..
Mine håndtak fant jeg i en butikk og det er mitt barnebarn Eva-Marina 
som er modell ..


In the latest magazine myQuilt No. 01/2013, there is a great pattern for the purse "Lilly".
I made mine in powerful red upholstery and a piece of curtain fabric that I
recieved in my advent calendar this year ..
A calendar gift from sweet Toja ..
The handle I found in a store and Eva-Marina, my granddaughter. is the model...

 :O)

5 kommentarer:

  1. Hei Sylvi! Så flott den ble, skikkelig stilig hovedstoff! Skal si du er rask :) Jeg fikk bladet i posten i går, men er foreløpig bare på planleggingsstadiet, men skal nok sy denne veska :)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  2. DEn ble skikkelig fin. Jag har såvidt rukket å se i bladet enda :-)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig veske du har sydd :-)

    SvarSlett
  4. Vilken tuff modell på väska som Du har sytt, Lilly som Du kallar den. Jag har inte sett den typen av väska tidigare, men den ser härlig ut, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Så flott veske!! Har bare vunnet å sett litt i bladet, jeg. Du er jammen rask på labben :-) Har tenkt å sy denne jeg også, men vet ikke når enda... :-)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)