februar 03, 2013

Teppe ferdig / Carpet finsh

Da er jeg ferdig med mitt teppe inspirert av moderne quilt..
Etter timelange surfing på nett ble jeg inspirert av det jeg leste om denne
formen for samensettning av stoffer og blokker.
Nå er det ferdig og dette kommer ikke til og bli det siste teppet jeg 
lager med denne tekknikken..


Finally finished my first carpet inspired by modern quilt ..
After many hours of surfing the web, I was inspired by what I read about this
way and put together fabrics and blocks.
Now the carpet is done and this will not even be my last.

:O)

12 kommentarer:

  1. Så flott teppe du har sydd, det kan du være stolt av, Happy Quilting!

    SvarSlett
  2. Veldig fint teppe, og ingen har maken!!!

    SvarSlett
  3. Åh, så fint det blev. Ett fräckt mönster, måste jag säga. Du har sytt en härlig quilt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Det likte jeg kjempegodt. Rolig med store rammer. Noe som fremhever blokkene fint:) Flott fargevalg også.

    SvarSlett
  5. Så fint og stilig det teppet var! Bare lekkert, altså;)

    SvarSlett
  6. Spennende og gøyalt prosjekt. Rett og slett tøft. Dette skulle jeg gjerne prøvd.

    KariLklem:)

    SvarSlett
  7. så tøft teppe.får lyst og sy med en gNG NÅR MAN SER SLIKE FLOTTE TING.Ha en kreativ og flott uke:)

    SvarSlett
  8. Virkelig flott og kunstnerisk teppe! Du er dyktig :)

    SvarSlett
  9. Et virkelig flott teppe! Du er dyktig :)

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)