januar 29, 2013

Modern Quilt.

I det siste har jeg jeg blitt en smule fasinert av moderne quilt. Timer med surfing på nett
har gitt meg masse ideer og jeg er blitt helt "hyper"..
Det er så masse lekkert og se der ute så jeg blir nesten svimmel..hehehe..
Så da satte jeg igang med stoffer og tråd, og her er den spede starten..
Nå spørs det bare på om jeg får det til slik jeg vil..


 I have spent hours on the internet finding inspiration. I have now taken some fabrics and started on a blanket.
Hope this turns out the way I want ..

4 kommentarer:

  1. En spennende start....gleder meg til fortsettelsen :D

    SvarSlett
  2. Början av din konstnärliga quilt är mycket bra. Jag hittar också mycket på nätet och tänker göra det och det någon gång, samlar alla möjliga material att använda men ännu har jag inte kommit igång med mitt konstverk.
    Jag experimenterar med olika block och är fortfarande nybörjare.
    Hälsningar Gunilla

    SvarSlett
  3. Denne quilten ble kjempeflott. Det er farger som er litt fremed for meg, men når jeg ser hvordan du har kombinert de, kan jeg lett se meg selv sy av slike farger :-) Just Love It!!! Ha en finfin helg, min helg skal brukes til søm :-)

    SvarSlett
  4. Väntar med spänning på fortsättningen!!bambikramar

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)