juli 23, 2012

Pute i grått / Pillow in Gray



Noen kvelder kan jeg sitte og surfe på blogger og flicher i timevis.. Det gjorde jeg også lørdagskvelden og kom over en utrolig kjekk blogg hvor det var masse inspirasjon og hente..(glemte selvfølgelig og bookmerke denne)
Etter  inspirasjon fra denne bloggen satte jeg meg ved symarskina og sydde denne puten i grått.
Det er spennende med buer og firkanter..
Men det er quiltingen som gjør puten spesiell, og så er det så morro og quilte :O)
Av mangel på glidelås så ble det patentknapper på baksiden av puten..

Saturday I sat and surfed the net and found a blog that fascinated me.
Inspired by this blog sewed ​​this pillow in gray.
But it's quilting makes the pillow special, and it is so fun and quilting: O)
For lack of zipper so it was patent buttons on the back of the pillow ..
 :O)

6 kommentarer:

  1. Wow - den var rålekker! Så mange morsomme små detaljer som bruk av ulik farge på sytråd, og ikke minst flere farger på lukkekanten. Og den quiltinga var jo bare utrolig flott. Tror jeg må ta fram symaskinen - her kom inspirasjonen. :-))

    Ønsker deg ei flott uke. :-)

    SvarSlett
  2. Så spennende pute, mange flotte detaljer! Jeg er enig med deg, quiltinga gjorde susen!!! Ha en fin dag, her har vi endelig fått oppholdsvær, men ikke sol...

    SvarSlett
  3. Nydelig pute og ja er enig med deg,quiltinga og fargevalget gjordet hele utslaget :)) Synd du ikke bokmerket den siden....er alltid på jakt etter ny inspirasjon :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin, og som du sa, quiltingen gjorde susen.

    SvarSlett
  5. Pute i grått hørtes nitrist ut, men da jeg så den var den det stikk motsatte! Feiende flott pute!

    SvarSlett
  6. Mye fint du lager!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)