juni 21, 2012

En lek med farger / Play with colors

Mine kasser med rester i alle farger og varianter er for meg gull ...
Her fant jeg de lilla restene sammen med orange, og det satte meg på en "trekant lek"..
Jeg rammet det hele inn i blått. Dette stoffet er fra gardiner jeg haddei den tiden jeg bodde på fjellet ..


Har lekt meg veldig med frihandsquilting her også, både på rammen og trekanten..
Er utrolig hva quilting gjør med stoffene...
Jeg valgte en tråd i orange flamme til rammen.
Og ellers har jeg pyntet med stofftrekte linser, knapper og noen perler...


I love and play with my fabrics trash ..
This time it was fabrics in purple and orange that had my interests and bubble .....

If so quilted with freehand and played with buttons and pearl ...
The fabric around is from an old blue curtain ..

 :O)

6 kommentarer:

  1. Imponert!
    Dette likte jeg veldig godt!
    superflink er du!

    SvarSlett
  2. Du er bare helt rå med symaskinen og for ikke å snakke om fantasien og skaperevnen din, helt frelst jeg :)

    SvarSlett
  3. Flott trekant du har sydd med flott quilting.

    SvarSlett
  4. Kjempestilig med frihåndsquilting! Jeg har ikke satt meg så nøye inn i hvordan jeg gjør det, men nå tror jeg at jeg må prøve meg på denne teknikken. FLotte ting du har laget:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Den der ble bare nydelig. Så herlig med fasonger som er litt utenom det vanlige.

    SvarSlett
  6. Kjempe fint....er enig med at frihåndsquilting er tingen. Du er goe med farger.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)