juni 17, 2012

Art quilt ??



I det siste har jeg blitt utrolig inspirert av Art quilt.
Synes det ser så morro ut, og det virker som det er utrolig mange muligheter til fargesamensettninger der..
Jeg pløyer alle blogger og sider der det brukes farger og buer i alle varianter..

For mange år siden kom jeg over et bilde av et teppe som er festet seg i minnet mitt. Dette har jeg prøvd og gjenskape før også, men den gang i rødt og sort...
Denne gangen lager jeg det i lilla og blått med innslag av orange..

Vet dette mønsteret har stått i et blad en gang. Så jeg regner med att det er noen som kommer til og kjenne det igjen...

Her har jeg laget toppen ferdig, men det er quiltinga som gjør at veggteppet blir spesielt...
Legger ut et bilde av fargene, så kommer ferdig resultat når quiltinga er ferdig....
 
I have been very inspired by the Art Quilt in the past and spend some time on the same set of colors and projections ...
This time I used purple and blue with some orange on the quilt.

I found inspiration on the net but can not remember where .. (sorry)
 I am looking forward to quilting: O)
:O)

2 kommentarer:

  1. Dette ser utrolig flott ut. Kanskje jeg kjenner det igjen fra et bilde jeg har sett, ja. Men man setter jo alltid sitt personlige preg på ting man lager.

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende! Og du er så utrolig god på dette med å sette sammen farger og stoffer, og det er jo det som gjør alle quilter unike. Blir spennende å se denne ferdig!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)