mars 21, 2012

Teppe i buer / Carpet

I dag ble jeg ferdig med  toppet på teppet jeg har laget av linjalen "quick curver"..
Skal prøve og få det quiltet slik at det kan bli med på påsketuren til fjells..
Jeg har laget det i limegrønne og gule stoffer og rammet det inn med grå og hvitt...
Et lyst og sommerlig teppe...


Det andre teppet som er klart til quilting er dette av rester som
jeg har sydd sammen og pyntet med et fuglebur på.
Men her kommer det flere fargeglade fugler og kanskje noen ugler :-).
Buret må også henge i noe, så der må jeg finne en løsning...


Two blankets are ready for quilting. One should get some birds and owls on.
The other yellow and green should only be quilted.
But there must be another day :-)


1 kommentar:

  1. I loveboth your quilts.
    And the traditional dress you made for yor granddaughter.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)