mai 20, 2011

Nytt Prosjekt på gang... "Resteteppe kanskje"??


For en ukes tid siden ryddet jeg på sy rommet mitt og da fant jeg ut 
att jeg måtte få brukt noe av restene jeg har liggende.
Selv er jeg veldig glad i restene mine, de gir meg inspirasjon og glede.

Men nå holdt de på og vokse meg over hodet, så da er det bare og sette i gang :-)
Jeg kommer til og lage et teppe denne gangen tenker jeg...

Tro om jeg kan bruke dette til noe lurt,må legge det i en box og se
om det kommer en idé senere ....
Her er jeg i full gang med seriesøm, kommer til og bli lekkert...
Lappene er kuttet i 2,5x4 inch om noen lurer...
Ønsker dere alle en fin kveld..

3 kommentarer:

  1. Oi, dette blir spennende. Er misunnelig på dere som har dressur på symaskina

    SvarSlett
  2. Resteteppe høres kjempestilig ut! Må huske å følge med så jeg får vite hvordan det blir:-)

    SvarSlett
  3. Mange flotte farger og mønster du har der, så det kan bli et fin-fint teppe ja!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)