mai 22, 2011

Dag 3 på prosjektet mitt.../ Day 3 on my blanket

I dag har jeg laget toppen ferdig og fått vatt og bakstykke på, har til og med klart
og frihåndquiltet litt også.....
Tror dette kommer til og bli lekkert, skal ha håndsøm og litt applikasjon på
slutten rundt om på teppet har jeg tenkt..
Men vi får nå se da om det blir som jeg tror eller ei...

Today I made ​​the top finished and got the batting and the backing on,
  quiltet some too .....
I think this will be great. I think I will hand sew and make some application
  around on the blanket ..
But I am not sure yet...

4 kommentarer:

  1. Fin quilting. Gleder meg til finishen!

    SvarSlett
  2. Spennende! Flotte faarger.

    SvarSlett
  3. Venter spent på å få se teppet ferdig ;) Ser flott ut så langt :D

    Ha en hyggelig mandag :D

    SvarSlett
  4. Spennende, følger med i spenning her :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)