februar 20, 2011

"Vinterveska" erferdig...

Da ble jeg ferdig med "vinterveska" fra bladet myQuilt.
Jeg har valgt og bruke ullfilt i veska og det var en ny erfaring :-)
Men det gikk utrolig greit og sy blokker av den, bare man
tar seg god tid og ikke stresser....
 Resultatet ble riktig så "Lækkert" syns jeg..
Stjerneblokkene er strikket av sisu på pinne nr.2,5


Disse flotte vottene fikk jeg i julekalenderen min av søte Karipia..
Nå kan jeg reise til fjells med flott veske og flotte votter :-)

10 kommentarer:

  1. Så fantastisk flott veske. Likte veldig godt kombinasjonen av strikk og ullfilt :D

    Ha en flott vinterferie og en strålende søndag :D

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig!! Flott kombinasjon og farger :)

    SvarSlett
  3. Guri malla, så fin ei veske. Du er en kunstner med maskina.

    SvarSlett
  4. Den veska er bærre lækker. Utrolig mye fint du lager.
    Ha en strålende uke.

    SvarSlett
  5. Hei:) Så flott veske du har laget..:) Masse annet fint du har laget også:)
    Følger deg gjerne videre:)

    Klem Garnguru

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Wow...den veska var bare kjempelekker ;o)) Utrolig flott!

    SvarSlett
  8. Hilde Søyland Hegg25. februar 2011 kl. 15:47

    Tøffeste veska jeg har sett på lenge. Går det ann og bestille en hos deg tro ???

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)