desember 11, 2008

Award

Denne awarden har jeg fått av søte Vibbedille og jeg ble kjempeglad.
Alltid like koselig og bli satt pris på..
Tusen takk til deg :-)

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.

De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!"

Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere,som igjen må velge seg åtte nye.Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jeg gir denne videre til: Henrikke, Karna, Lykketrollet, Hanne,
Karipia, Liv_Toril, Ruth@ og sist men ikke minst Stitch05.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, den satte jeg utrolig pris på..:-) tar den med med en gang jeg..

    Ønsker deg en herlig adendstid og en rolig og kreativ helg..

    SvarSlett
  2. Takk og takk den kommer inn hos meg i løpet av kvleden...ha en fin helg og kos deg masse...

    SvarSlett
  3. Tusen takk, så kjempehyggelig! Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)