august 29, 2008

Litt ferdig..

Grønn sminkepung med blonde..
Blå stor toalettmappe..

12 kommentarer:

  1. Å, den øverste der var flott!

    SvarSlett
  2. Så flotte!! Flink du er! Ønskjer deg ei flott helg.

    SvarSlett
  3. Skal si du er effektiv. Flotte produkter. Duken var skikkelig fin.

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager. Må innom å kikke nesten hver dag. Selv har jeg ikke hatt tid til så mye enda. Har ikke kommet igang etter ferien enda.

    SvarSlett
  5. Koselige punger:-) flott med blonder, minner meg på at jeg har vel rester jeg også kan bruke til annet en løpere:-)
    Ha ei fin og kreativ uke

    SvarSlett
  6. Herlig disse var... er kommet meg hjem til symaskin så det kommer noe i posten en dag...
    Kos deg i helgen da... regner det blir stille her inne til over helga... Kos dere ...

    SvarSlett
  7. Disse var kjempefine. Falt pladask for den øverste. Ble nesten inspirert til å finne fram igjen symaskina mi jeg.

    SvarSlett
  8. Hei sann, jeg har blitt så utrolig glad i bloggen din at jeg har bestemt meg for at du er vinneren av min blogg award for August mnd.... Jeg stortrives her inne og du skriver så utrolig flott og frengende og du inspirer mange med dine flotte ideer... awarden kan du hente her inne hos meg... STOR klem til deg ...

    http://www.babsyen.org/Babsys_award_2008.htm

    SvarSlett
  9. Lekre. Falt spesielt for den romantiske med blonder og blomster. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  10. Heisan og takk for sist. Kjempekjekt å hilsa på deg når du var i Tananger.Kjekt at du tok deg en tur innom butikken :))
    Måtte inn å kikka på bullseye`n engang til, siden vi snakket om den. Kjempefin, slik som alt annet her inne. Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  11. Hei
    Håper du hadde en fin tur og at du koste deg - det har du fortjent.
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)