juli 24, 2008

Award

Jeg blir alltid så glad når jeg får award, det betyr vel at noen setter pris på bloggen min det vel?
Denne fikk jeg av trollekåne og jeg takker og bukker. Kjempeglad er jeg som er valgt
til denne æren.
Skal nå gi den til 7 nye utvalgte blogger.
Det er masse flotte blogger som inspirerer og gleder meg der ute i denne
store dataverden.

The rules are as follows:
1. The winnwe can put the logo on his/her blog.
2. Link to the person you received your award from.
3. Nominate at 7 other blogs.
4. Put links to those blogs on yours.
5. Leave a massage on the blogs of the people you have nominate.
Mine utvalgte må bli..


1 kommentar:

  1. Tusen takk, så hyggelig å få denne av deg. Skal legge den inn på bloggen min.
    Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)