september 25, 2007

Jeg er blitt tagget

Jeg er blitt tagget av anni og Netta.
1. Link til den som har tagget deg..

2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart.

3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget

4. Legg 1 melding i bloggen deres og gi beskjed om at de er blitt blogger.

Her er 7 ting om meg:
1. Synes det er slitsomt og gå i butikker.

2. Elsker engelsk krim.(både film og bøker)

3. Liker det meste av håndarbeid.

4. Bader aldri om sommeren hvis ikke vannet er over 22 grader.
(så det er mange år siden sist jeg badet om sommeren)

5. Er medlem i den norske turistforening.

6. Elsker jordfarger.

7. Synes rødvin er kjempegodt.


Jeg tagger:
Etter og ha tenkt lenge så tagger jeg: Den gode fe. Irenesol. Nilenaal. Marit Irene. Lottemor. Blomsterpiken og Galadriels.

1 kommentar:

  1. ser at du har tagget meg,men jeg vet ikke hvordan man gjør for å legge inn andres blogger på min side.jeg kan heller ikke legge in hvilke forum jeg er med og hvilke alonger jeg er med på.snufs

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar :)